[:bg]Рамки и Картини[:en]Frames and Paintings[:ru]Рамки и картины

Как се избира рамка…

[full]

За гоблените е много важно да се избере подходящата рамка, тук е важно да се постигне баланс между гоблен и рамка. Това може да се постигне като избраната рамка подхожда по цвят на гоблена и го допълва естетически, тоест рамката не трябва да контрастира с изображението.
При гоблени с религиозна тематика е хубаво рамката да е с повече орнаменти, в злато и сребро според съчетанието на цветовете в гоблена. При гоблени, изобразяващи пейзаж (море, гора и др.) рамката е добре да бъде с наклон навътре (към гоблена) – така се усилва перспективата, тоест дълбочината на пейзажа. Това може да се постигне и с обратен (на гоблена) профил с помощта на паспарту (външно на стъклото или вътрешно (картон) под стъклото.
При гоблени, изобразяващи портрети, натюрморти или други изображения на преден план, рамката трябва да е с обратен на гоблена наклон, за да може изображението да излезе напред.
При гоблени с абстрактна тематика има по-голяма свобода на избор на рамка. Тук вече може да се включи въображението и да се получат интересни резултати.

При картините избора на рамка се определя от носителя, на който са нарисувани. При картините с маслени бои на платно се поставя само рамка, без стъкло, за да се вижда релефа на боята.
При картините, които са нарисувани върху хартиен носител (акварел, пастел, графика и др.), стъклото (антирефлекторно) е задължително, тъй като хартията трябва да бъде предпазена от външни влияния.

[/full][full]

За гоблените е много важно да се избере подходящата рамка, тук е важно да се постигне баланс между гоблен и рамка. Това може да се постигне като избраната рамка подхожда по цвят на гоблена и го допълва естетически, тоест рамката не трябва да контрастира с изображението.
При гоблени с религиозна тематика е хубаво рамката да е с повече орнаменти, в злато и сребро според съчетанието на цветовете в гоблена. При гоблени, изобразяващи пейзаж (море, гора и др.) рамката е добре да бъде с наклон навътре (към гоблена) – така се усилва перспективата, тоест дълбочината на пейзажа. Това може да се постигне и с обратен (на гоблена) профил с помощта на паспарту (външно на стъклото или вътрешно (картон) под стъклото.
При гоблени, изобразяващи портрети, натюрморти или други изображения на преден план, рамката трябва да е с обратен на гоблена наклон, за да може изображението да излезе напред.
При гоблени с абстрактна тематика има по-голяма свобода на избор на рамка. Тук вече може да се включи въображението и да се получат интересни резултати.

При картините избора на рамка се определя от носителя, на който са нарисувани. При картините с маслени бои на платно се поставя само рамка, без стъкло, за да се вижда релефа на боята.
При картините, които са нарисувани върху хартиен носител (акварел, пастел, графика и др.), стъклото (антирефлекторно) е задължително, тъй като хартията трябва да бъде предпазена от външни влияния.

[/full][full]

За гоблените е много важно да се избере подходящата рамка, тук е важно да се постигне баланс между гоблен и рамка. Това може да се постигне като избраната рамка подхожда по цвят на гоблена и го допълва естетически, тоест рамката не трябва да контрастира с изображението.
При гоблени с религиозна тематика е хубаво рамката да е с повече орнаменти, в злато и сребро според съчетанието на цветовете в гоблена. При гоблени, изобразяващи пейзаж (море, гора и др.) рамката е добре да бъде с наклон навътре (към гоблена) – така се усилва перспективата, тоест дълбочината на пейзажа. Това може да се постигне и с обратен (на гоблена) профил с помощта на паспарту (външно на стъклото или вътрешно (картон) под стъклото.
При гоблени, изобразяващи портрети, натюрморти или други изображения на преден план, рамката трябва да е с обратен на гоблена наклон, за да може изображението да излезе напред.
При гоблени с абстрактна тематика има по-голяма свобода на избор на рамка. Тук вече може да се включи въображението и да се получат интересни резултати.

При картините избора на рамка се определя от носителя, на който са нарисувани. При картините с маслени бои на платно се поставя само рамка, без стъкло, за да се вижда релефа на боята.
При картините, които са нарисувани върху хартиен носител (акварел, пастел, графика и др.), стъклото (антирефлекторно) е задължително, тъй като хартията трябва да бъде предпазена от външни влияния.

[/full]

Арт Ателие RossArt
RossArt logo

Понеделник ‒ Петък:
09:00 – 13:00
14:00 – 18:00
Събота и неделя:
почивни дни

Бургас, ж.к. Славейков 121
вх.1, партер
0898 462 508